اطلاعیه پنجم دوره CSM – ظرفیت فقط 30 نفر

با سلام و تشکر از همه دوستان شرکت کننده در دوره CSM ایران . من از همه دوستانی که قبول زحمت فرمودند و در دوره CSM ایران شرکت کردند تشکر می کنم . به اطلاع همه دوستان می رسانم که ظرفیت دوره  CSM نهایتا 25- 30 نفر تعیین شد و بیشتر از این  شرمنده بقیه دوستان خواهم شد . بقیه دوستان توجه نمایند که در صورت پر شدن ظرفیت ,  شرمنده آنها خواهم شد و انشالله در دوره های بعدی جبران خواهم نمود .

قبلا عرض کرده بودم که حداقل شرکت کننده باید 30 نفر باشد . اما امشب طی صحبتی که با Henrik Kniberg داشتم  ,  معلوم شد که او فقط 4 روز در ایران می تواند بماند (بدلایل خانوادگی) و از این 4 روز فقط می تواند 1 کورس دو روزه برگزار کند . او اذعان داشت که بیشترین نفراتی که می توانند در یک کورس شرکت کنند 30 نفر می باشند (حالا 30 نفر را هم زیاد می دونست ) و به بیشتر از 30 نفر به هیچ وجه راضی نشدند .

http://blog.irscrum.com/wp-content/uploads/2010/08/thirty.jpg?w=420تعداد شرکت کننده تا به این لحظه 45 نفر می باشد که علاوه بر تعداد ثبت نام کنندگان دوستانی هستند که ثبت نام نکرده اند ولی اعلام حضور کرده اند . با این حساب بسیار بیشتر از حد مجاز ثبت نام کننده داریم  و به طور کاملا تاسف بار باید تعدادی از ثبت نام کنندگان کنار گذاشته شوند .

به این خاطر خدمت همه دوستان گرامی عرض می کنم ,  ثبت نام زودتر و یا دیرتر هیچ گونه اولویت و یا ویژگی برای فرد به وجود نخواهد آورد و ملاک  و اولویت پرداخت زودتر خواهد بود . دوستان توجه نمایند که در زمان باز شدن مرحله پرداخت هزینه ها ,  کسانی که زودتر مبلغ را پرداخت نمایند در اولویت قرار خواهند گرفت و بعد از به حد نصاب رسیدن (30 نفر) تعداد پرداخت کننده ,  پرداخت ها بسته خواهند شد و هیچ وجهی از هیچ کس قابل اخذ نخواهد بود . دوستان توجه نمایند در صورت به حد نصاب رسیدن پرداخت کننده بنده به عنوان برگزار کننده دوره حتی قادر به اضافه کردن 1 نفر هم نخواهم بود زیرا امکان دارد کل دوره  به خاطر این یک نفر لغو شود ,  پس از همه کسانی که واقعا می خواهند شرکت کنند عاجزانه خواهش دارم که در موقع لازم اقدام به عمل آورند تا بعدا شرمنده هیچ کس نشویم .

و از همه دوستانی که ثبت نام کرده اند و یا نکرده اند و می خواهند بکنند که شاید نتوانند بدلیل ظرفیت محدود در دوره شرکت بکنند , پیشاپیش عذر خواهی می کنم و اگر توانستم در دوره های بعدی جبران می کنم .

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

3 دیدگاه در “اطلاعیه پنجم دوره CSM – ظرفیت فقط 30 نفر

  1. شروع پرداخت از چه تاریخی هست؟
    به نظر من برای اولویت بندی، تاریخ ثبت نام و تاریخ پرداخت رو با هم باید لحاظ کرد.
    بالاخره افرادی که ثبت نام اولیه انجام دادن قصد شرکت در دوره رو داشتن. مسلما شما یه بازه زمانی برای پرداخت تعیین می کنید. اگر در بازه زمانی پرداخت، همه ی افراد پول رو واریز کنن اولویت باید بر حسب تاریخ ثبت نام باشه نه تاریخ واریز پول. متقاضی در بازه زمانی پول رو واریز کرده و بخیال خودش همه چیز ok هست. مگر اینکه اون بازه زمانی رو محدودتر کنید.
    اگر سه روز وقت برای پرداخت باشه عملا پولی که روز اول داده میشه با پولی که روز دوم داده میشه فرقی با هم ندارن چون در شرط اولیه میگنجن. تفاوت در پول هایی هست که بعد از روز سوم داده میشن.

  2. شروع پرداخت ها از اول مهر تا اوایل آبان خواهد بود حدود 30 روز دوستان وقت خواهند داشت که هزینه دوره را پرداخت نمایند.

    موردی که شما می فرمایید امکان ندارد . 30 روز بازه پرداخت برای 30 نفر تنها خواهد بود . اگر قرار باشد پول 50 – 60 نفر را بگیریم دوباره عودت پول عده ای ازدوستانی که کنار گذاشته خواهند شد دردسر بزرگی می تواند برای من باشد . یعنی باید پول حدود 20-30 نفر را عودت بدهیم , تایید بگیریم که پول بدستشون رسید و حالا بعدا شاکی نشن که من پول دادم نه در دوره شرکت کردم و نه پولمو پس دادند و مواردی مشابه ; به عبارت دیگر پروسه برگرداندن پول 20-30 نفر هزینه بر و دردسر زا خواهد بود و بنده به شخصه نمی توانم چنین کاری انجام بدهم .

    برنامه به این گونه خواهد بود :

    اول مهر پروسه دریافت مبالغ و هزینه ها شروع خواهد شد و این مورد به اطلاع همه دوستان به نحوی خواهد رسید تا حق هیچ کس ضایع نشود (شرایط کاملا مساوی برای همه) . مهلت پرداخت تا اول آبان یعنی یک ماه خواهد بود . این پروسه تنها تازمانی ادامه خواهد داشت که 30 نفر از دوستان هزینه های دوره را پرداخت کنند . بعد از این دوباره اطلاع رسانی خواهد شد که ظرفیت پر شده است و دوستان دیگر مبلغی واریز نکنند . احتمال دارد یکی و دو نفر دوباره واریز کنند که عودت مبلغ یکی و دونفر مشکل نیست .

    ولی موردی که جناب حمید رضا فرمودند بیشتر روی همزمانی پرداخت ها بود . من فکر نکنم زودتر از دو هفته پروسه پرداخت 30 نفر تکمیل شود و بحث یک روز دو روز باشد . یعنی فکر کنم همه کسانی که در اوایل مهلت پرداخت , پرداخت نمایند می توانند به راحتی حضور پیدا کنند .

    اما یک امتیازی هم به زودتر ثبت نام کنندگان و حمایت کنندگان از دوره بدهم : روزی که ظرفیت پر می شود , فقط در آن روز اولویت با کسانی خواهد که تاریخ ثبت نام آنها قبل تر از بقیه پرداخت کنندگان آن روز باشد و البته در آن روز حامیان دوره هم در اولویت قرار خواهند داشت . ولی دقت کنید فقط این امتیاز فقط برای روز آخر و در صورتی خواهد بود که برای روز آخر تعداد پرداخت کنندگان زیاد باشد : اگر مثلا در روز اول 10 نفر پرداخت کردند – در روز دوم 10 نفر دیگر پرداخت کردند (جمعا 20 نفر ) و در روز سوم 20 نفر پرداخت کردند : بین این 20 نفر اولویت با زودتر ثبت نام کنندگان و حامیان خواهد بود ولی فقط روز آخر و زمان پر شدن ظرفیت .

    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.