من حاضرم در دوره CSM ایران شرکت کنم اگر

برای آسیب شناسی و واکاوی علت شرکت نکردن دوستان عزیز که قبلا اظهار تمایل به شرکت در دوره می کردند نظر سنجی اماده سازی شده است . از همه این دوستان و دوستانی که کلا با این دوره آشنا هستند ولی در دوره شرکت نکرده اند , دعوت می کنم در نظرسنجی زیر شرکت نمایند. (در صورتی که علت نیاز به توضیح داشت ما را با ایجاد کامنتی سرفراز نمایید)

[polldaddy poll=3993008]

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

9 دیدگاه در “من حاضرم در دوره CSM ایران شرکت کنم اگر

  1. سلام
    البته من کلا از قبل نمی تونستم شرکت کنم و دلایلش
    1. مشکلات مالی
    2. نا آشنایی به زبان انگلیسی
    بودند.

    ولی در کل به نظر من هزینه زیاد بالا نیست و برای ایران استاندارد هست و در مورد آشنایی به زبان انگلیسی هم خوب هر کس بخواد چنین مدرکی رو بگیره حتما باید به انگلیسی مسلط باشه.
    اگر از دوره استقبال نشده به نظر من علتش هزینه زیاد،استاد،مکان و … نیست. بلکه به نظر من علت اصلی خود ما هستیم. منی که در آرزوی کسب چنین مدارکی هستم و وقتی شرایط به این خوبی برای این امر محیا میشه تازه یادم می افته که انگلیسی بلد نیستم یا پول ندارم. به قول معروف جا میزنم.
    یک نکته هم اینکه به نظر من تبلیغات در چنین دوره هایی خیلی موثر است و دوره csm جای تبلیغ بیشتر از این رو داره.

    شما نامید نباشید و کار خودتون رو انجام بدین
    موفق باشید
    خدانگهدار

    1. امیر جان ممنون که رو راست بودی و نظر صادقت رو در میان گذاشتی , اما من اصلا نا امید نیستم به خاطر اینکه تقریبا خودم رو یک رهبر (Leader) می دونم. رهبر باید بتونه از بحران خارج بشه.اگر قرار به ناامیدی باشه که نمیشه. حتی برای زمانیکه این دوره برگزار هم نشه برنامه دارم. Agile که فقط برای تولید نرم افزار که نیست , باید وحدت وجودی Agile ای داشت. همه چیز Under Control هست و هیچ نگرانی وجود ندارد.

      موفق باشید

  2. کاملا با شما موافقم
    همین کنترل بحران ها خودش agile هستش

    راستی الان دقیقا تا این لحظه چند نفر پول رو پرداخت کردن؟
    نمی شه با همین تعداد ٬ دوره شروع بشه؟

  3. سلام
    من برای شرکت در دوره اعلام آمادگی کردم و حتی تا لحظه آخر هم پیگیری کردم و مبلغ مورد نظر برای دوره رو کنار گذاشته بودم.
    ولی متاسفانه بدلیل مشکلی ناخواسته از نظر مالی در مضیقه قرار گرفتم و نتونستم برای پرداخت اقدام کنم و واقعا متاسفم.
    البته از اینکه زمان تمدید شد یک مقدار خوشحال شدم و دنبال این هستم که تو این یکی دو روز باقیمانده مبلغ رو تهیه کنم وامیدوارم بتونم در دوره شرکت کنم.
    باز هم متاسفم که با اینکه از قبل اعلام کرده بودم نتوستم برای پرداخت اقدام کنم.

  4. واقعا ممنونم از دوستان . من از نظرات همه دوستان استفاده می کنم . این پست هم فقط به خاطر کشف دلایل شرکت نکردن دوستان می باشد.

  5. با سلام
    من قبلا هم این مورد رو گفتم و بازهم تکرار می کنم -به نظر من هزینهدوره واقعا بالا هست.
    من کاری به استانداردهای بین المللی برگزاری دوره ندارم چون نه ما میتونیم توی اون کلاس دوره ایجاد کنیم و نه اشخاصی که به دوره میان توی اون کلاس هستن.

    بعضا می ارزه که بخاطر در جمعی بودن هزینه زیادی رو بپردازیم که مسلما این جمع این خاصیت رو نداره

    به همین دلیل برگزاری این دوره بالای ۲۵۰ یا ۳۰۰ هزار تومان رو عقلانی نمی بینم – حتی اگر مدرس کلاس الف آورده بشه

    ۳۰ تا ۳۰۰ هزار تومان خودش میشه نهمیلیونتومان که حتی برای یک مدرس درجه یک هم ۵ هزار دلار برای یکدوره دو روزه مبلغ کمی نیست و به نظرم حاضرن که ریسک کنن و بیان بخصوص که با این مبالغ دوره ادامه دار خواهد بود و میشه هر ماه یک دوره برگزار کرد. و این نهایتا به نفع برگزار کننده خواهد بود

    از نظر نداشتن مترجم هم که کلا من با وجود مترجم مخالفم چون باعث از دست رفتن تمرکز میشه و اگر اشهاصی مترجم می خوان به نظرم یا باید از هدفون استفاده کنن و مترجم هم در سالن نباشه که صداش کسی رو اذیت نکنه و یا اینکه کلا یک دوره جدا برای اونها برگزار بشه

  6. با سلام خدمت همه دوستان ، جناب صفری ظاهرا هزینه دوره مهمترین عامل شرکت نکردن دوستان بوده ، نمیشه دوره در یک مکان معمولی تربرگزار بشه ( مثلا کلاس یک دانشگاه ) شاید اینجوری یکمی در هزینه های دوره صرفه جویی بشه و دوستان بتونن بیان.
    درضمن لطفا یک آماری از وضعیت بدین
    ممنون

  7. با سلام و سپاس از تلاش شما براي برگزاري اين دوره ي بسيار مفيد در ايران
    من كاملا علاقمند به شركت در دوره هستم و اصلا با هزينه ي دوره هم مشكلي ندارم چون مي خواستم باهزينه ي بسيار بيشتر به خارج سفر كنم و در اين دوره شركت كنم پس همين كه در ايران برگزار ميشه دستكم يك ميليون تومان صرفه جويي ميشه.
    مشكل اصلي در شيوه ي اطلاع رساني شماست ما مدام بايد بيائيم سربزنيم ببينيم كه برگزار ميشه يا نه و بعد مطلع بشيم كه به تعويق افتاده! بهتره شما براي ما كه ثبت نام مقدماتي كرده بوديم ايميل مي زديد و گام به گام از آخرين خبرها مي گفتيد
    با اين شيوه ممكن بود اين دوره برگزار بشه ولي آنهايي كه به سايت شما سرنزده اند بي خبر بمونند
    با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.