شروع ثبت نام دوره CSM ایران و ضرورت حمایت از این دوره

طبق مطالب اعلام شده در وبلاگ اطلاع رسانی دوره CSM ایران حتما مطلع شده اید که ثبت نام دوره CSM ایران از تاریخ 1 آذر شروع شده است. این دوره اردیبهشت سال بعد در تهران به همراه هنریک کنیبرگ برگزار خواهد شد.

اما حمایت و پشتیبانی از این دوره به نظر من وظیفه همه علاقمندان به رشته توسعه نرم افزار می باشد زیراکه علاوه بر اولین بار بودن این دوره در ایران ,  این اولین دوره تخصصی بین المللی نرم افزار در ایران به شمار می رود. به نظر می رسد این دوره می تواند آغاز گر فصل جدیدی برای صنعت توسعه نرم افزار همراه با بو و عطر Agile باشد . از همه مهمتر اینکه قرار است اولین تشکل رسمی Agile ایران تحت نظارت Agile Alliance در این دوره شکل بگیرد.

حضور اشخاصی مانند Henrik Kniberg در ایران می تواند نمایانگر رشد سطح علمی و فنی و بالندگی صنعت توسعه نرم افزار ایران به جهانیان باشد.

دوستان گرامی باید این دوره را که مهمترین دوره رسمی با حمایت های مراجع بین المللی برای صنعت توسعه نرم افزار ایران می باشد را جدی گرفت و آن را به عنوان یک اقدام مشارکتانه و سراسری حمایت و پشتیبانی کرد.به عبارتی این یک حرکت یک نفری و یا یک شرکت یا سازمان نیست بلکه حرکتی است در وسعت این مملکت که نیروی سراسری و تقریبا ملی می طلبد.

جهت امر ضروری پشتیبانی ,  در این آدرس لوگو تایپ های متعددی آماده و ارائه گردیده است که دوستان سایت دار و وبلاگ دار با موضوعات مختلف می توانند با قرار دادن آن ها در سایت خود از دوره حمایت و پشتیبانی نمایند.

نمونه ای از لوگو تایپ های موجود:

سروساماندهی به اوضاع صنعت توسعه نرم افزار ایران امکان پذیر نیست مگر با تلاش و کوشش همگانی و سراسری همه.

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

5 دیدگاه در “شروع ثبت نام دوره CSM ایران و ضرورت حمایت از این دوره

  1. سلام و درود آقا ینده مدتی نبودم
    چی شد؟ نحوه و روش ثبت نام چگونه است؟
    حاجی تاریخ دقیق برگزاری دوره کی هست؟
    حاج اسد ما رو فراموش نکنید ها تیم ایده پردازان پایه هستن اساسی
    از کجا اطلاعات بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.