انجمن چابک ایران

بعد از برگزاری موفقیت آمیز دوره اسکرام ایران , در جمع حاضرین این دوره و باتوجه به نیاز یک انجمن تخصصی برای حوزه چابک و متدهای همراه تصمیم بر این شد که انجمنی با عنوان انجمن چابک ایران بنیاد نهاده شود تا شاید گامی در راستای گسترش تفکر Agile در این کشور برداشته شود.

از جمله اهداف این انجمن می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • آموزش و انتقال تجربه از طریق گفتگو با افراد باتجربه و متبحر رشته چابک
  • برگزاری دوره های آموزشی
  • برنامه ریزی و اجرای متینگ های ماهانه و دوره ای جهت انتقال تجربیات
  • تولید محتوای در زمینه چابک
  • لحظات خوش 🙂

جای خوشبختی که هست این است که تا این لحظه تمامی دوستان ثبت نام کننده و فعال انجمن از جمله فعالان این رشته می باشند و تجربیات خوبی در آینده در این انجمن به اشتراک گذارده خواهد شد و می شود.

بدین وسیله من بعنوان عضو کوچکی از این انجمن از کلیه چابک کاران و علاقمندان به این رشته دعوت می کنم تا جهت بهره بندی و ارتقاء هرچه بهترسطح چابکی در این انجمن حضور به عمل آورند.

http://groups.google.com/group/iran-agile-community

قابل ذکر است این انجمن تحت نظارت و حمایت Scrum Alliance و Agile Alliance به فعالیت و حیات خود ادامه خواهد داد و در آینده بیشتر در مورد این انجمن در محافل داخلی و بین المللی خواهید شنید.

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.