هفته Agile و Agile2011

http://agile2011.agilealliance.org/files/1313/0266/4647/Agile2011_300x101.jpgدر این هفته اکثر توییت هایی که از دوستان به دست ما میرسد همراه با تگ #Agile2011 هست این هم جز به خاطر برگزاری همایش Agile2011 نیست. همانطور که پیش تر در مورد این همایش نوشته بودم ، این همایش سالانه و معمولا در آمریکا برگزار می شود و بزرگترین و معتبرترین همایش چابک کاران جهان می باشد.

http://agile2011.agilealliance.org/files/8412/8837/7795/banner_3.jpg

علاوه بر تمام محسنات و ویژگی هایی که این همایش در تمام سال های برگزاری داشته امسال کمی ویژه تر می باشد. امسال درست 10 امین سالگرد بیانیه توسعه چابک می باشد از اینرو در Agile2011 هر 17 نفر نویسنده این بیانیه حضور خواهند داشت و 10 امین سال این بیانیه تاریخی را در بین عشاق چابک جشن خواهند گرفت. (اسم این دوستان در ذیل قابل مشاهده می باشد)

Kent Beck
Mike Beedle
Arie van Bennekum
Alistair Cockburn
Ward Cunningham
Martin Fowler
James Grenning
Jim Highsmith
Andrew Hunt
Ron Jeffries
Jon Kern
Brian Marick
Robert C. Martin
Steve Mellor
Ken Schwaber
Jeff Sutherland
Dave Thomas

اما گذشته از این تفاسیر ، امسال در این همایش اسم کشور ما و زبان فارسی نیز در بین ملیت های مختلف به چشم میخورد که جای بسی خوشحالی و غرور دارد. در این همایش به مناسبت 10 امین سالگرد بیانیه چابک تصمیم به ارائه زبان های مختلف طی مراسم از طریق مانیتور های بزرگ و چاپ روی کاغذ در محل مراسم کرده اند که عکس های زیر نمایانگرحضور بیانیه چابک فارسی در این مراسم می باشد :

Agile.Persian

ag1

ag2

در ادامه در صورت وجود اخبار مهم و یا مفید حتما آنها را به اشتراک خواهم گذاشت.

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

4 دیدگاه در “هفته Agile و Agile2011

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.