من در استارت آپ لایو استانبول

همانطور که شاید اطلاع داشتید من دو دوره استارت آپ ویکند تهران به عنوان مربی حضور داشتم، قبلا هم این پست را در ارزیابی تیم ها و شرایط این رویداد نوشتم.

ولی چرا من در استارت آپ ها حضور پیدا میکنم؟ و چه ربطی به حوزه کاری ما دارد؟

استارت آپ های اساسا بدلیل اینکه فرهنگی داخل آنها شکل نگرفته است و می توان به راحتی با کمی کار با تیم ها فرهنگ اجایل و چابک بودن را داخل تیم ها نهادینه کرد، برای من جذاب هستند. برعکس سازمان ها که صاحب فرهنگ هستند و هر تغییر با مقاومت هایی روبرو می شود، در استارت آپ ها تغییرات بسیار سریعتر به پیش میرود.

شاید عصر حاضر را بتوان عصر استارت آپ ها نامید، استارت آپ هایی که بیشترشان شکست میخورند و ورچیده می شوند. اما اگر بتوان تنها و تنها فرهنگ یادگیری را به آنها داد، شاید بتوان موفقیت آنها را تضمین کرد.

من به تیم های استارت آپ کمک می کنم تا اصول و ارزش های چابک را در فرهنگ نوپای خود همراه کنند و بر اصول کارتیمی نیز باور و اعتقاد داشته باشند.

این بار نیز این افتخار دارم به عنوان یک نماینده کوچک از ایران در استارت آپ لایو استانبول به عنوان مربی حضور داشته باشم و امیدوارم که بتوانم به تیم های آنجا که شاید فرهنگشان و شرایطشان با ما فرق داشته باشد کمکی کرده باشم.

اطلاعات بیشتر را دوستان در آی کلاب لطف کرده اند که می توانید در این لینک بخوانید

 چابک و موفق باشید

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.