نخستین همایش چابـک ایـــران

انجمن چابک ایران در همکاری مشترک با انجمن انفورماتیک ایران، 8 اسفند امسال قرار است اولین همایش چابک ایران با عنوان Iran Agile 2014 را در تهران برگزار نمایند.

همایش چابک ایران 92 با شعار «چابک باشید، نه عجول» تلاش میکند تا مجموعه ای از رهبران صنایع و چابک کارانی که بر روی پروژه های واقعی کار میکنند را به منظور اصلاح و ارتقاء طرز تفکر و روش ها، چه بصورت فردی و چه به صورت سازمانی، در کنار هم جمع کند. شرکت کنندگان در این همایش در نهایت خواهند یافت که چگونه میتوان با تغییرات سریعِ شرایط کسب و کار فناوری اطلاعات سازگار شد، یا برعکس، آنرا به نفع شرایط بهتر تغییر داد. سخنران ها و مربیان همایش تلاش خواهند کرد تا دانش کافی برای مهارت هایی چون، خلق سریعتر راه حل های با ارزش و با کیفیت، چگونگی کار با تیم ها، رهبران و ذی نفعان، هدایت و ارتقاء رویکرد فکری آنها تا بتوانند چابک باشند و نه عجول، را در اختیارمان قرار دهند.

فراخوان و پذیرش مقاله

توسعه به سبک چابک، به مجموعه‌ای از روشهای تولید نرم افزار اطلاق می شود که از دوازده اصل تنظیم شده در بیانیه چابک پیروی می کنند. روش های چابک عمدتا مروج موارد زیر هستند:

  • یک فرآیند منضبط مدیریت پروژه که بازنگری و تطبیق دائمی را کارا دانسته و شما را به آن تشویق میکند.
  • شکلی از رهبری که کارِ گروهی، خودسازماندهی و مسئولیت پذیری فردی و سازمانی را القا میکند.
  • مجموعه‌ای از آموزه های تجربه شده که شما را قادر می‌سازد با شتابی بیش از پیش نرم افزارهایی با کیفیت بالا به مشتری عرضه کنید
  • خط سیری تجاری که توسعه نرم افزار را با اهداف سازمان و نیاز مشتری همسو کند.

هدف اصلی این همایش گفتگو و تبادل نظر پیرامون جنبه های عمدتا عملی چابکی در حوزه های گوناگون است. مباحث پیرامون روش های مشابه دیگر و اصول مهندسی نرم افزار قابل طرح هستند ولی محدود به آنها نیستیم و به جنبه های سازمانی، انسانی و فرهنگی متاثر از چابکی یا تاثیرگزار بر چابکی توجه ویژه خواهیم داشت. سرفصل هایی که در ادامه ملاحظه میکنید، جامع نیستند. در صورتی که احساس میکنید موضوع مقاله یا سخنرانی تان در چارچوب همایش قرار دارد ولی در لیست زیر آن را نیافتید، آنرا در یک جمله ی کوتاه برایمان ارسال فرمایید. به هر ترتیب پذیرای مقالات و سخنرانی شما در هر یک از موضوعات زیر و دیگر موضوعات نزدیک به آنها خواهیم بود. فرآیند پذیرش و بررسی با ارسال چکیده مقاله به آدرس ایمیل [email protected] آغاز خواهد شد.

اطلاعات وب‌سایت به صورت خلاصه در بروشور «فراخوان مقاله – نخستین همایش چابک ایران 92» قرار داده شده است.

http://2014.agile.ir

چابک و موفق باشید

 

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

1 دیدگاه در “نخستین همایش چابـک ایـــران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.