دوره اسکرام مستر حرفه ای PSM – تهران – 21 و 22 خرداد 93

سومین دوره اسکرام مستر حرفه ای مشترک انجمن انفورماتیک ایران و موسسه اسکرام ایران دو روزهای 21 و 22 خرداد جاری در محل مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی برگزار می شود.

مخاطبان دوره
• مديران شرکت‌ها و پروژه‌هاي توسعة نرم‌افزار
• اعضاي تيم‌هاي توسعة نرم‌افزار و برنامه‌نويسان
• کارشناسان کنترل و مديريت پروژه

پیش نياز
آشنایی اولیه با اصول و کلیات اسکرام و نقش ها و رویدادهای آن، در سطح سند 16 صفحه ای راهنمای رسمی اسکرام (ترجمه ی فارسی در سایت https://www.scrum.org/Scrum-Guides قابل دریافت است).

ثبت نام
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره و ثبت نام در آن می توانید به سایت ایونتو به آدرس http://evento.ir/!/scrum93 مراجعه کنید.

قابل توجه اعضای انجمن انفورماتیک ایران

برای اعضای انجمن انفورماتیک ایران 10درصد تخفیف در هزینه ثبت نام دوره در نظر گرفته شده است. اعضای محترم انجمن می توانند برای ثبت نام و استفاده از این تخفیف از طریق وبگاه انجمن به نشانی http://www.isi.org.ir اقدام کنند، یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر انجمن تماس بگیرند.
تلفن تماس دفتر انجمن انفورماتیک ایر ان 88861421 الی 3

 

درباره Alix

* مربی و نویسنده چابک و اسکرام * در دانشگاه مهندسی نرم افزار خواندم و بیش از ۱۵ سال است که در تیم های مختلف در نقش های متفاوتی کار کرده ام. فرآیند ذهنی و کار گروهی که منتهی به ساختن برنامه ای جدید از هیچ می شود همیشه برایم تجربه جذابی است. از یک تجربه یکی دوساله نوشتن مجموعه ای از سیستم های اتوماسیون اداری برای چاپخانه ها که بگذرم، بیشتر تجربه کاری من در حوزه ساخت سامانه های تجارت الکترونیکی و برخط و بانکداری الکترونیکی و پرداخت بوده و هنوز هم هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.