Agile 2010 امروز به کار خود پایان داد

امروز برابر با 13 آگوست 2010 گردهمایی بین المللی Agile 2010 به کار خود پایان خواهد داد و Agile Man ها منتظر Agile 2011 خواهند نشست  . این گردهمایی که بزگترین و معتبرترین گردهمایی Agile محسوب می شود همه ساله از طرف Agile Alliance برگزار می شود . این گردهمایی معتبر از سال 2003 به صورت سالانه معمولا در آمریکا یا کانادا برگزار می شود که این دوره در فلوریدای آمریکا با بهترین کیفیت هم از نظر آموزشی و هم از نظر اقامتی برگزار شد .

http://www.agilealliance.org/files/8612/7913/3583/conferencebug.jpeg

مکان اصلی این دوره Walt Disney World Dolphin بود که واقعا جای محشری است . هزینه ای که برای این دوره گرفته شده بود واقعا هزینه این مکان نمی شود . ولی Agile Alliance که بانی این امر خیر است واقعا گل کاشت . (برگزاری در حد جام جهانی 2010 آفریقا بوده است ). به طور خلاصه می توانم عرض کنم این هم جام جهانی Agile دوستان است که شرکت در آن آرزوی هر Agile Man ای است .

http://adisneymeetings.disney.go.com/media/dwm/en_US/media/resorts/yachtandbeachclub/Img_Magical_Express_216x18.jpg

http://adisneymeetings.disney.go.com/media/dwm/en_US/media/resorts/yachtandbeachclub/Img_YachtClubCheckIn_216x18.jpg

Yacht and Beach Club Resort Meeting Facilities

Yacht and Beach Club Resort Meeting Facilitieshttp://adisneymeetings.disney.go.com/media/dwm/en_US/media/resorts/yachtandbeachclub/yachtClubExceptionalCatering.jpghttp://adisneymeetings.disney.go.com/media/dwm/en_US/media/resorts/yachtandbeachclub/yachtClubGuestRooms2.jpg

اعتبار این گردهمایی 4 روزه فقط و فقط به خاطر شرکت کنندگان این دوره می باشد (چه سخنرانان و چه حضار ) . کسانی مانند Mike Cohn , ken schwaber , lyssa adkins , Scott Ambler , George Dinwiddie , Robert Martin , Jeff Sutherland , Jurgen Appelo , Henrik Kniberg , Martin Fowler , Ron Jeffries و دیگر اساتید این رشته در این دوره شرکت داشته اند که هر کدام از این اساتید برای اعتبار بخشیدن به یک محفل Agile و نورانی کردن آن مجلس کافی می باشند . مثلا Martin Fowler که دوستان بیشتر با او آشنا هستند را  در نظر بگیرید … . امیدوارم بتوانم در سال های بعد از محضر اساتید در این گردهمایی استفاده کنم .

InfoQ معمولا یک سری از جلسات را فیلم برداری و در سایت خود قرار می دهد . انشالله که ارائه های  خوب امسال را مثل سال های قبل دوباره در سایت خود قرار بدهد . (نمونه ای از ارائه های ارائه شده در Agile 2009 ) .

هدف از این پست معرفی این دوره در ایران به دوستان ایرانی و Agile کار بود . هر کس از دوستان که بتواند به  این مراسم سالانه Agile برود از ایشان التماس دعا داریم و نائب الزیاره ما نیز باشد . و یک نکته جالب وجود داشت که لازم می بینم آن را مطرح کنم . استاد دوره CSM ما یعنی دوست گرامی  Henrik Kniberg که قرار است چند ماه بعد در ایران برای برگزاری دوره CSM در خدمتش باشیم ,  نیز در Agile 2010 به عنوان یکی از سخنرانان حضور داشت (برای مشاهده به اینجا مراجعه کنید ) که بنده به نوبه خودم بسیار خوشحال شدم که در خدمت چنین استاد گرانقدری در ایران خواهیم بود آن هم به زودی زود . امیدوارم که بتوانیم از ایشان استفاده حداکثری بکنیم و البته بتوانیم میزبان خوبی برای ایشان باشیم .

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

1 دیدگاه در “Agile 2010 امروز به کار خود پایان داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.