پروسه پرداخت دوره CSM ایران شروع شد

همانطور که مستحضر بودید طبق اعلانات قبلی قرار بود پروسه پرداخت از اول مهر آغاز شود ولی بدلیل تقارن این روز با یک روز تعطیل پروسه یک روز دیرتر شروع شد و امروز 2 مهر به طور رسمی پروسه پرداخت هزینه دوره CSM ایران شروع شد . در مورد نحوه پرداخت هزینه قابل ذکر است که ایمیلی به تمام شرکت کنندگان فرستاده شده است و نحوه پرداخت داخل ایمیل شرح داده شده است (دوستانی که ایمیل را دریافت نکرده اند اول پوشه اسپم خود را چک کنند ,  در صورت نیافتن ایمیل ,  با من به آدرس safari_asad[at]yahoo[dot]com تماس بگیرید ) .

http://www.iragile.com/css/images/PayOpen.jpg

دو تن از دوستان با نام های آقای بیکدلی و مقامی پور در هنگام ثبت نام ایمیل های اشتباه وارد کرده اند ,  در صورتی که این دوستان علاقمند به دریافت ایمیل راهنمای پرداخت می باشند ,  آدرس ایمیل صحیح خود را برای بنده ارسال کنند .

بنده امیدوار هستم کسانی که واقعا باید در دوره باشند ,  باشند و کسانی هم که نخواهند توانست به ما در این دوره بپیوندند منتظر دوره بعدی باشند .

——————————

پرسش و پاسخ در مورد خود دوره :

مکان دوره : تهران

محل دقیق دوره : در دعوت نامه ارسالی قید شده است

زمان دوره : اول و دوم آذر

قضیه Certificate به چه صورت خواهد بود ؟

دوستان شرکت کننده عزیز ,  در همان روز دوره , برادر هنریک اسامی آنها را در سایت Scrum Alliance ثبت خواهد کرد و برای همه دوستان به طور جداگانه User Name و Password سایت Scrum Alliance اعطا خواهد شد . این اکانت در واقع شما را جزوی از اتحاد اسکرام خواهد کرد . بعد از لاگین کردن به اکانت خود در سایت Scrum Alliance به قسمت Certificate ها خواهید رفت و در آنجا چند سوال ساده درباره اسکرام از شما پرسیده خواهد شد در صورت قبول شدن ,  شما به عنوان یک Scrum Master در Scrum Alliance شناخته خواهید شد و مدرک یا Certificate را صادر خواهند کرد که می توانید از آن پرینت بگیرید .

تصویری از یک Certificate نمونه :

http://blog.irscrum.com/wp-content/uploads/2010/09/image-axd.png?w=592

علاوه بر Certificate شما دارای اکانت Scrum Alliance هم خواهید شد که با آن می توانید در سایت مربوطه فعالیت کنید و از امکانات و اختیارات کاربران به راحتی و بدون پرداخت مبلغی استفاده کنید .

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

4 دیدگاه در “پروسه پرداخت دوره CSM ایران شروع شد

  1. برادر جان این ترجمه همزمان خیلی گرون شدا دیگه با این قیمت نمیصرفه که 😉
    شما الان یه ذره در مورد ترجمه همزمان به ما دلداری بده حداقل امیدوار شیم…

    1. من خودم هم از اینکه هزینه بالاتر رفته اصلا خوشحال نیستم . ولی چه کنم چاره ای نیست. چون همه نیستند و فقط 30 نفر هست پس امکان داره کسایی پول بدن که مترجم درخواست دادند پس مجبور شدم مترجم رو اجباری کنم .

      مترجمی که من گرفتم هزینش به این صورته : 600 هزار برای هر روز برا دو روز یعنی 1200 . وسائل و تجهیزات و کنسول ترجمه همزمان : هروز 420 هزار برای دو روز 840 تومان . جمعا میشه 2,40 . 30 نفر شرکت کننده داریم پس برا هر نفر می رسه : 68,000 تومان . هر کس این رنج رو بتونه بیاره پایین , البته با حساب این که کار مترجم درست باشه و نه اینکه مش ممد بقالی سرکوچه رو برداریم بیاریم برا ترجمه , من استقبال می کنم ازش و بهش هم تخفیف می دم.

      یک مسئله ای هم عرض کنم , اگر بیشتر از 25 نفر که پول رو واریز می کنند جزو کسایی باشند که مترجم نمی خواهند , بنده با کمال علاقه و شور بحث مترجم رو کنسل خواهم کرد و هزینه مترجم را یعنی 68000 تومان را به پرداخت کنندگان باز خواهم گرداند .

      موفق باشید

  2. Certificate فقط صادر می شود و باید خودمان پرینیت بگریم ؟
    یعتی این مرکز Hard Copy آن را به شرکت کنندگان ارائه نمی دهد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.