بازخورد کتاب اسکرام و XP ساده شده

http://blog.irscrum.com/wp-content/uploads/2010/11/gratitude.jpg?w=284به طور غیر قابل باوری دوستان گرامی و متخصصین حوزه توسعه نرم افزار از کتاب اسکرام و XP ساده شده استقبال فرمودند که جای بسی امیدواری و خوشحالی است .  در طی این چند روز این کتاب چند صد بار دانلود شده است که این نشان از هوشیاری و علاقه این دوستان به بحث توسعه خوب و کاربردی اسکرام و Agile می باشد.

از همه دوستانی که در این مدت نسبت به اثر اظهار لطف فرمودند , اشکلات کتاب را گوش زد کردند و…  تشکر می کنم و دست همه آنها را می فشارم و امیدوارم توانسته باشم خدمت کوچکی به جامعه متخصصین توسعه نرم افزار و Agile کرده باشم.

نکته جالب و ظریفی در این مدت مشاهده کردم که بسیار قابل ملاحظه بود. دوستانی پس از خواندن نسخه رایگان و قابل دانلود کتاب ,  جهت حمایت از اثر اقدام به سفارش و تهیه نسخه چاپی آن نیز کردند که برای من خیلی جالب بود. به نظر من این نشان از یک رشد و بلوغ فرهنگی داشت که قبلا شاهد چنین حرکت هایی نبودیم.  امیدوارم جامعه توسعه دهندگان نرم افزار ایران (که به نظر من با فرهنگترین قشر جامعه علمی کشور می باشد) به رشد فرهنگی خود ادامه دهد و با حمایت از همه آثار با ارزش به رشد صنعت توسعه نرم افزار کشور کمک نماید.

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.