دوره CSM ایران و اطلاع رسانی

گاها ملاحظه می شود دوستان با وجود اطلاع رسانی های مکرر در مورد دوره CSM ایران دوباره در اینجا سوالهایی در مورد کم و کیف قضیه می پرسند که کمی جالب به نظر نمی رسند.

دوره CSM ایران به گواه این لینک بر روی Scrum Alliance در اردیبهشت 90 برگزار خواهد شد. جهت اطلاع رسانی دوره , وبلاگی در این آدرس احداث شده است و انتظار میرود دوستان اخبار دوره را از طریق آن بلاگ دنبال نمایند. برای ثبت نام در دوره هم سایتی با عنوان irScrum.com آماده سازی شده است که امید است به حد کافی واضح و گویا باشد.

حتی برای ایجاد کانکشن بهتر با علاقمندان صفحه ای در سایت فیس بوک آماده شده است که دوستان می توانند با لایک های خود ما را یاری فرمایند (:

اما از همه مهم تر ساپورت های دوستان می باشد که بسیار ارزشمند و حیاتی می باشند . برای اطلاع در مورد این مهم می توانید به این آدرس مراجعه نمایید.

اما در سایت ثبت نام و وبلاگ دوره مطلبی اطلاع رسانی شده است با عنوان : “ایجاد تشکل Agile ایران”

یکی از اساسی ترین و مهمترین خروجی های این دوره ایجاد اولین تشکل Agile ایران خواهد بود.به عبارتی در این دوره خواهیم کوشید که با حضور همه شرکت کنندگان اولین تشکل معتبر Agile ایران را بنا نهیم. وظیفه این تشکل ساماندهی و آموزش متد Agile طی برگزاری کلاس ها و مربی گری ها در سراسر ایران خواهد بود.
این تشکل مستقیما زیر نظر Agile Alliance فعالیت خواهد کرد و همه اعضای این تشکل خواهند توانست از مزایای مربوطه استفاده کنند.

در همین رابطه و به عنوان نخستین قدم مالکیت دامین Agile.ir (که دامین سامانه تشکل خواهد بود) توسط دوست گرامی آقای جعفر میرزائی به تشکل Agile ایران اهدا شد که جا دارد هم از ایشان و هم دوستان گرامی در مجموعه پگاه آفتاب تشکر نمایم.

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

4 دیدگاه در “دوره CSM ایران و اطلاع رسانی

  1. قربان یه مساله ای که به نظر من سیمای خوبی نداره تعدد وب سایت های شما در این زمینه هست. اگه کار طوری سازماندهی شه که در یک آدرس همه اینا متمرکز شه خیلی بهتر هست چون من الان خودم این دومین هارو قاطی کردم با هم. الان هزارماشاا.. 5 تا دومین شما داری. 🙂
    ممنون.

    1. 🙂 درسته و حق با شماست. اشتباه از بنده بود که همه دامین ها را بدون ذکر کاربریشون معرفی کردم

      سایت IrAgile.com سایت سازمانی گروه ما است و یک سایت شرکتی است. و هیچ ربطی به هیچ تشکلی جز حمایت ندارد و نخواهد داشت. و در اون پایگاه ما خدمات خودمون رو به ملت معرفی و عرضه می کنیم . همانند سایت های شرکتی دیگر.

      سایت IrScrum.com سایت معرفی و ثبت نام دوره های بین المللی Agile و Scrum می باشد . مانند دوره CSM . این سایت به این دلیل از سایت قبلی جدا شد که دوستان در مواجهه با سایت قبلی دچار ابهام می شدند.

      سایت Agile.ir هم به امید خدا پایگاه اطلاع رسانی تشکل Agile ایران خواهد بود.و 2 سایت قبلی هیچ ربطی به این پایگاه جز حمایت این تشکل نخواهد داشت.

      ممنون از تذکر به جا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.