بهبود بیانیه چابک

ار آنجایی خودمان بحث چابک بودن را ترویج می دهیم ، اگر چابک نباشیم باید به خودمان شک داشته باشیم و خدا نکند که به چیزی که می گوییم اعتقاد نداشته باشیم. از آنجایی که یکی از اصول تفکرچابک بهبود مداوم است، ما هم با دوستان سعی کردیم کمی فرآورده هایمان را بهبود دهیم.

Collaboration-1.jpg (693×693)

یکی از فرآورده های اصلی ما در انجمن، نسخه فارسی بیانیه توسعه چابک بود، با اینکه نسخه اولیه این ترجمه خیلی قبل انجام شده بود، با بررسی ترجمه قبلی و نقایص موجود در آن ، در انجمن چابک ایران تصمیم گرفته شد تا ترجمه موجود کمی بهبود یابد و به عبارتی مشتری پسندتر شود.

این پروسه در حدود 1 ماه به طول انجامید و با افتخار قابل عرض است که ترجمه بهبود یافته ، جایگزین ترجمه قبلی شد و دوستان اکنون می توانند از طریق این آدرس به ترجمه دسترسی داشته باشند.

خوشبختانه در پروسه ترجمه دوستان محترم و با سواد و چابکی همراهی کردند که اسم برخی از دوستان در زیر آمده است( حروف الفبا):

اسما کروبی
اکبر داستانی
امیر لطیفی
بابک بروجردی فر
حمید صابری
حمیدرضا متقیان
سهیل صمدزاده
محمود جلیل‌نژاد
مرتضی آدی
هادی نیکویی

به نوبه خودم از تک تک این دوستان و دوستانی که شاید اسمشان را فراموش کرده باشم تشکر می کنم و امیدوارم همیشه موفق و چابک باشند.

یک خواهش هم از دوستان نویسنده یا مترجم که مطالبی در مورد چابک بودن می نویسند داشتم، حتما برای درک بهتر مخاطبین و یکی شدن اصطلاحات از متن ها و عناوین این بیانیه فارسی استفاده کنید و مخاطبین خود را به منبع فارسی بیانیه لینک دهید. اگر در مورد ترجمه هم نظری داشتید حتما اون رو تو دلتون نگه ندارید و در میان بگذارید که همیشه برای هر تغییری حاضر هستیم.

چابک و موفق باشید

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.