اسکرام بدون هزینه

یاد گرفتن انتها ندارد!

اصول اسکرام بسیار ساده و کم تعداد هستند و با خواندن سندی مثل راهنمای اسکرام می شود به سرعت با آنها آشنا شد. ولی وقتی شروع به استفاده از آنها می کنید، هزار نکته و مساله پیدا می شود، که سر و کله زدن با آنها نیاز به خواندن و یادگرفتن همیشگی دارد.

اگر شما هم در این شرایط هستید و دنبال کتابها یا ابزارها یا دوره های آموزشی رایگان درباره ی اسکرام می گردید، پیشنهاد می کنم به اینجا هم سری بزنید:

http://freescrum.com

منابع موجود در این سایت زیاد نیست، ولی مجموعه ای از بهترین چیزهایی است که درباره ی اسکرام و به شکل رایگان در دسترس است. نکته ویژه درخصوص این سایت این است که تنها منابعی که کاملا و به شکل قانونی رایگان هستند در آن جمع شده اند و خبری از ابزارهای آزمایشی محدود یا دمو یا قفل شکسته در آن نیست!

اگر چیز جالب توجهی هم سراغ دارید که در این سایت نیست، می توانید آن را برای اضافه شدن به فهرست پیشنهاد کنید.

صد البته عضو شدن در گروه هایی مثل این هم خالی از لطف نیست.

نوشته شده توسط: علیکس (هجدهم تیر ١٣٩٢)

درباره Alix

* مربی و نویسنده چابک و اسکرام * در دانشگاه مهندسی نرم افزار خواندم و بیش از ۱۵ سال است که در تیم های مختلف در نقش های متفاوتی کار کرده ام. فرآیند ذهنی و کار گروهی که منتهی به ساختن برنامه ای جدید از هیچ می شود همیشه برایم تجربه جذابی است. از یک تجربه یکی دوساله نوشتن مجموعه ای از سیستم های اتوماسیون اداری برای چاپخانه ها که بگذرم، بیشتر تجربه کاری من در حوزه ساخت سامانه های تجارت الکترونیکی و برخط و بانکداری الکترونیکی و پرداخت بوده و هنوز هم هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.