مهلت پرداخت هزینه دوره CSM ده روز تمدید شد

http://blog.irscrum.com/wp-content/uploads/2010/10/confused-man-in-suit.jpg?w=300همانطور که قبلا اطلاع رسانی شده بود مهلت پرداخت هزینه دوره CSM ایران از اول مهر 89 تا اول آبان 89 بود. قرار بود در طی این مدت از 60 نفر ثبت نام کننده محترم , 30 نفر هزینه دوره را پرداخت نمایند و دوره را به حد نصاب برسانند. اما متاسفانه در طی این مدت تعداد پرداخت کننده از یک سوم هم کمتر بوده است.

بنابه عادت دیرینه ایرانیان که عادت دارند همه چیز را تمدید کنند , ما هم این زمان را به مدت 10 روز دیگر تمدید می کنیم.

آخرین مهلت پرداخت تا 10 ام آبان 89 می باشد.

در صورتی که تعداد پرداخت کننده به 30 نفر نرسید ,  طبق موارد اعلام شده دوره کنسل و تمام مبالغ دریافتی به پرداخت کنندگام گرامی عودت داده خواهند شد.

پ.ن : من فکر می کردم که همه منتظر آخر این ماه هستند که هزینه ها را در دقیقه 90 پرداخت کنند . ولی اصلا انگار کسی به فکر نبود … خدا به خیر بگذارند.

یاشیاسیز

 

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

14 دیدگاه در “مهلت پرداخت هزینه دوره CSM ده روز تمدید شد

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب صفری عزیز ، همانطور که خدمتان عرض کردن از شرکت ما 4 نفر شرکت کرده اند که 1 نفر ثبت نام کرده و 3 نفر دیگر هم پول را به حساب بنده واریز کرده اند، پس قطعا به آن تعداد 3 نفر دیگر اضافه کنید.
    اگر هم تعداد افراد را دقیقا ذکر کنید ، ما بهتر می توانیم تبلیغ کنیم.
    در ضمن دوستان خواهشن تلاش کنید حتما در این دوره شرکت کنید…
    چند نکته :
    این دوره برای اولین بار در ایران برگزار می شود.
    ما جزو اولین ها خواهیم بود.
    در این جلسه ای که دور هم جمع می شویم کلی می تونیم برای سمینار های آینده در شهر های خودمون با هم برنامه ریزی کنیم.
    بنظر من شده قرض بگیرید و حتما شرکت کنید.
    امید به خدا.

  2. شرکت کننده ها نباید محدود به مخاطبین این سایت یا کلا هر سایتی باشن.
    سه تا کار باید انجام شه:
    اطلاع رسانی، اطلاع رسانی، اطلاع رسانی 🙂
    معمولا نمیشه به مخاطبین فضاهای مجازی زیاد اعتماد کرد.

  3. دوست عزیزم با کمال احترام شما مطالبی را در وب خود عنوان میکنید که کلیت Agile را زیر سوال میبرد و خوب طبیعی است که ما نمیتوانیم به خوبی شما را تبلیغ کنیم.
    به عنوان مثال روی آوردن یک سازمان به متد Agile نیازمند مقدماتی است که باید در نظر بگیرید مثلا پروسه های درون سازمانی بایستی جامد باشند یا باید برنامه نویسان کاملا حرفه ای و بسیار سازگار با محیط باشند طبیعی است راه برد Agile برای سازمانی که رویه های جامد ندارد یا اینطوری که شما میفرمایید نیازی نیست برنامه نویس خیلی خوب باشد کمی با کلیت تفاوت دارد در اسکرام کمی نسبت به اکس پی و UP شما تفاوت دارید ولی کلیت Agile را نمیتوانید نقض کنید.
    موفق باشید

    1. ای ول. نمی خوام راجع به فرموده هاتون بحث کنم .اما اگر شما در هر مقاله بنده این مطلب که بنده Agile را به چالش کشیده ام را مشاهده فرمودید همان جا عنوان می کردید , بنده هم متشکر می شدم و هم اگر اشتباه کرده بودم تصحیح می کردم و یا اگر ابهامی می بود رفع.
      بغض کردن این مطلب و تراکندن آن در این پست را بنده به حساب خوش نیتی شما نمی گذارم. بخصوص که خود حضرت عالی جزو شرکت کنندگان دوره هم نیستید.

      علاوه بر این , این دوره آنقدر نکته و محسنات برای تبلیغ دارد که دوستان عزیزی مانند آقای خرمی به عنوان یک مدیر پروژه عمرانی و ساختمانی این دوره را تبلیغ فرموده اند :

      http://www.khorramirad.com/index.php?id=678
      http://www.khorramirad.com/index.php?id=479

      البته بنده راضی به تبلیغ شما دوست عزیز نیستم و همین که شما مبلغ دوره خودتان را پرداخت کنید لطف زیادی هم خواهید کرد.

      موفق باشید

  4. Ehsan@:
    برای شرکت در یک سمینار سوابق و دانش مدرس سمینار رو باید توجه کنید و جایگاه اون متد رو بصورت کلی بررسی کنید و به این باور رسیده باشید که در ایران جز در تعداد معدودی شرکت، چیزی به نام تحلیل و طراحی یا راهبری تیم به صورت حرفه ای وجود نداره که یکی از مهمترین دلایلش هم عدم داشتن دانش فنی در این حوزه هست. این اولین سمینار در زمینه تخصصی نرم افزار هست که یه مدرس معتبر خارجی داره و موضوعش جزء بروز ترین موضوعات هست. ای کاش یه ذره که فعالان حوزه تبلیغات یا فروش به سمینارهای چرت و پرتشون اهمیت میدادن فعالان حوزه نرم افزار هم به سمینارهای مرتبطشون اهمیت میدادن.
    فراهم بودن یا نبودن مقدمات ربطی به متدولوژی نداره! حتی اون نظرسنجی ای که برادر اسد طراحی کرده بود تا میزان مناسب بودن و داشتن پتانسیل Agile رو در یه سازمان برآورد میکرد رو هم من قبول ندارم. شما برای تغییر باید هزینه شو بپردازید. اینا همه ترس از تغییر هست که مدیران در لفافه چیز دیگه مطرح میکنن و این واقعیت رو هم نمیخوان بپذیرن! شرایط فعلیشون اگه دیسیپلین داشت که حال و روزشون این نبود!
    اینجوری که شما داری فکر میکنی ما تا ابد باید کیلویی نرم افزار تولید کنیم. اگر شما بخوای بشینی تا شرایط با متدولوژی شما خودشو وفق بده که باید فاتحه نرم افزار رو خوند. این وظیفه شما هست که شرایط و بستر رو برای استفاده از متدولوژی فراهم کنی.
    کلا این سمینار میتونه جرقه خیلی خوبی در عرصه پیشرفت دانش توسعه نرم افزار برای خیلی ها باشه.
    موفق باشید.

  5. ببخشید من وبلاگ رو تازه دیدم 2 روزیه . فقط خواستم بگم که قبل و بعد از فرمایش شما مقدمات و موخراتی هست که اگه به اونها پرداخته نشه میتونند یک دانش جدید رو به خطر بیندازند و موجب بدبینی رو به اون فراهم کنند … من فکر میکنم که از راه صواب دور باشه … همین.

  6. آقا این بحث های حاشیه ای روبگذارید کنار! برادر اسد جان چند نفریم؟ چند نفر کم داریم؟
    اگر بخواهیم با همین تعداد برگزار کنیم هزینه اش چقدر می شود؟
    دوستان آیا در وب سایت برنامه نویس نمی شود تبلیغ کرد؟
    موفق باشید.

    1. حدود 22 نفر کم داریم البته خود حضرت عالی هنوز مبالغ خودتون رو پرداخت نکرده اید , درسته؟

      موفق باشید

  7. از گروه 4 نفره ما یک نفر پرداخت کرده ، 3 نفر هم پول هاشون رو دادن ، پس 19 تا دیگه !
    نظرتون در مورد تبلیغ در وبسایت برنامه نویس جیه؟

    1. من مطمئن هستم که مشکل این نیست که ملت خبر ندارند بلکه همه خبر دارند (از بازدید های چند صد تایی سایت ثبت نام) دوستان و بنده حقیر فعالیت هایی را جهت تبلیغ این دوره انجام داده ایم و دست همه هم درد نکند. ولی به نظر من مشکل جای دیگری است. برای همین یک نظر سنجی ایجاد و در اولین پست قرار دادم تا … .

  8. جناب صفری عزیز چه شد برادر؟
    تو این جند روز اتفاقی افتاد؟
    چه کنبم ما؟ حاجی نمیشه یه جوری برگزارش کنید؟ مثلا جارو عوض کنید؟

    1. چند روزی است که در حال رایزنی با دوستان هستم و تلاش می کنم تا ببینیم می تونم قیمت دوره را کاهش دهم , فردا انشالله , خبر نهایی خدمت همه دوستان اعلام خواهد شد.

      سعی می کنم تا نذارم این دوره ملغی شود.

      موفق باشید

  9. ایول حاجی ! ما بی صبرانه منتظریم.ان شاالله که مذاکرات به نتیجه برسدو زحمات شما جبران شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.