نسخه چاپی کتاب اسکرام و XP ساده شده آماده تحویل

http://iragile.com/css/images/frontcover.gifنسخه چاپی کتاب اسکرام و اکس پی ساده شده آماده تحویل گردید و علاقمندان می توانند برای تهیه این کتاب به این لینک مراجعه نمایند .و امروز اولین سری این کتاب به شهرهای مختلف ایران ارسال گردید.

دوستانی که نسخه پی دی اف را سفارش داده بودند می توانند با پرداخت مبلغ ماوتفاوت نسخه چاپی را تهیه نمایند .

این کتاب با برخی صفحات رنگی و صحافی خوب آماده سازی و ارائه شده است که امیدوارم  هم از نظر چاپ و هم از نظر محتوا نظر دوستان گرامی را  جلب نماید.

برخی از دوستان پرسش می کنند که این کتاب را از طریق چه انتشاراتی می توانند تهیه نمایند؟ جواب این است که کتاب با سرمایه شخصی چاپ و منتشر شده است و بدلایلی این کار به هیچ انتشاراتی واگذار نشده است و دوستان می توانند به صورت مستقیم کتاب مورد نظر را تهیه نمایند. با اقدامات به عمل آمده  سعی خواهد شد که کتاب در کمتر از 48 ساعت تحویل درخواست کننده شود.

اما برای آن دسته از دوستان و یا کتابفروشی ها و یا …  که می خواهند این کتاب را به دیگران نیز ارائه کنند,  می توانند با سفارش کلی از تخفیفات در نظر گرفته استفاده نمایند. برای مشاهده میزان تخفیفات می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

3 دیدگاه در “نسخه چاپی کتاب اسکرام و XP ساده شده آماده تحویل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.