و حالا PSM

خیلی وقت بود نتوانسته بودم مطلبی در بلاگ دنیای چابک بنویسم و این را به حساب مشغله کاری و مسئله سوراخ لایه اوزون و تخم شانه ای 9000 تومان … بگذارید (: .

همانگونه که مستحضر می باشید ما امسال یک دوره موفقیت آمیز اسکرام با عنوان CSM در ایران برگزار کردیم که با استقبال خوب دوستان مواجه شدیم و انصافا هم به نظر خودم یک دوره موفق بود. اما پس از این دوره و با توجه به نیاز بیشتر جامعه بر آن شدیم دوره های جدیدتر و به روزتر در کشور برگزار کنیم که دوستان بیش از پیش تر چابک تر شوند (:

http://www.irscrum.com/index_files/wallpaper.jpg

دوره ای که قصد داریم در تاریخ 5-6 آذرماه (26-27 نوامبر) در ایران برگزار کنیم عنوانش هست PSM یا Professional Scrum Master که توسط Faisal Mahmood استاد برتر عالی قدر موسسه Scrum.org برگزار کننده دوره هایی درلندن – کوپنهاگن – نیویورک و تهران تدریس خواهد شد. این دوست عزیز با دارا بودن مدارک PSD I, PSDT, PSM I, PSM II, PSMT در زمینه اسکرام از جمله اساتید فعال در زمینه تدریس کورس PSM در دنیا به حساب می آیند. این دوست عزیز ساکن انگلستان هستند که قبل از دوره ما هم یک دوره Professional Scrum Developer (Java) در لندن برگزار خواهند کرد.

http://www.accelright.com/images/courses_img/scrum_org_logo.png

آیا دوره پیش یا همان CSM پیش نیاز این دوره به حساب می آید؟ و آیا من که در آن دوره شرکت نکرده بودم می توانم در این دوره شرکت کنم؟

دوره پیش اصلا پیش نیاز این دوره به حساب نمی آید و دوستانی که در دوره پیش شرکت نکرده اند می توانند به راحتی در دوره حاضر شرکت نمایند و از مطالب مرتبط استفاده نمایند.

فرق این دوره با دوره CSM در چیست ؟

دوره CSM برای اولین بار در سال 2002 توسط کن شوئبر (مبدع اسکرام) و بنیان گذار موسسه Scrum.org طراحی شد و از همان زمان به همان صورت با تکیه بر اصول اولیه و مقدماتی اسکرام در اقصی نقاط جهان تدریس می شود . دوره PSM باز توسط کن شوئبر ولی در سال 2010 طراحی شد که این دوره علاوه بر داشتن مطالب دوره CSM به نحوی نسخه آپدیت شده و کامل شده و یا به عبارتی حرفه ای شده قضیه می باشد که پس از سال ها تجربه تدریس دوره CSM به این دوره دست یافته اند.

آیا من که در دوره پیش شرکت کرده بودم ، مطالب این دوره برای من سودمند خواهند بود؟

مسلما خواهد بود. زیرا همانطور که بیان شد این کورس پس از سال ها تجربه از تدریس کورس CSM طراحی شده است و برطرف شده و آپدیت شده این کورس می باشد و مسلما حاوی مطالب جدید و مفید فایده ای خواهد بود. برای مشاهده سرفصل های این کورس می توانید به این آدرس مراجعه نمایید.

اما نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام ؟

ثبت نام دوره از 20 ام همین ماه آغاز خواهد شد و مطابق کورس قبلی که دوستان مستحضر می باشند ظرفیت این دوره نیز محدود می باشد و اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت نام فرمایند.ثبت نام هم از طریق سایت Irscrum.com خواهد بود .دوستان برای پیگیری اخبار می توانند تگ #irscrum توییتر را نیز دنبال نمایند.

دوباره زمان این فرا رسیده است که چابک تر شویم … (:

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

1 دیدگاه در “و حالا PSM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.