وبینار و پادکست آزاد و رایگان Agile

این روزها که کلا برای ما روزهای چابکی می باشد سعی می کنیم برای دیگران نیز چابک باشد یا حداقل سعی برای چابک شدن . از اینرو خبرهای کاملا چابکی برای خوانندگان و دنبال کنندگان دنیای چابک دارم .

وبینارهای چابک به صورت رایگان و آزاد
با توجه به تصمیم گیری در خصوص برگزاری وبینارهای اجایل به صورت رایگان و آزاد، این وبینار ها طی برنامه ای در خلال این هفته و هفته آتی در وب سایت Irscrum.com اعلام و برگزار خواهند شد که علاقمندان با پیگیری سایت می توانند در این وبینار ها ثبت نام کنند و حضور یابند. اولین وبینار با عنوان “متد ها و چارچوب های توسعه نرم افزار، گذشته و امروز” با ارائه Faisal Mahmood استاد برتر موسسه Scrum.org و دوره PSM ایران از انگلستان روز سه شنبه تاریخ 17/8/90 ساعت 22 به وقت نهران برگزار خواهد شد که برای ثبت نام می توانید به این آدرس مراجعه نمایید.

WebinarHeadingRev2.gif (641×109)

البته این وبینار ها ادامه دار خواهد بود که دوستان می توانند با پیگیری وب سایت اعلام شده از کم و کیف قضیه با خبر شوند.

پادکست های Agile

با توجه به نیاز به مطالب و منابع در زمینه Agile اقدام به تولید پادکست Agile نمودیم که اولین پادکست با سخنوری دوست گرامی آرش میلانی انجام شده است که دوستان برای دریافت این پادکست می توانند به این آدرس مراجعه نمایند .

این پادکست ها نیز ادامه دار خواهند بود که دوستان علاقمند می توانند برای پیگیری از سایت مذکور اقدام نمایند.

منتظر نظرات و پیشنهادات و بخصوص انتقادات شما هستیم (:

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

2 دیدگاه در “وبینار و پادکست آزاد و رایگان Agile

  1. سلام
    دوست عزیز کارتون واقعا عالی بود، ممنون

    یه پیشنهاد دارم، کمی مدت پادکست ها رو بیشتر کنید به نظر میاد 8 دقیقه برای همچین موضوعی واقعا کم باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.