و چه اجایل خوشبختیم

در هفته ای که گذشت کورس PSM را باموفقیت و من نظر خودم به نحو عالی با حضور Faisal Mahmmod از انگلستان برگزار کردیم که کورس عالی بود . این کورس در مقایسه با کورس قبلی همان CSM از محتوای بهتری برخوردار بود و مطالب ارائه شده عملی تر یا به قولی پرکتیکال بودند.

با پرس و جوهایی هم که از دوستان شرکت کننده داشتم ، از استاد دوره بسیار راضی بودند و به نظر آنان ایشان از دانش بسیار بالایی به خصوص در زمینه های عملی برخوردار بودند. و این جای بسیار خوشحالی دارد.

اندر احوالات این دوره :

  • به شخصه من و استاد دوره از شرکت کنندگان دوره راضی بودیم ، دوستان با معلوماتی از شرکت های نامدار ایرانی بودند . خوب در بحث ها شرکت می کردند و … . و این باعث افتخار برای بنده بود که توانسته بودیم این دوستان را در کنار یکدیگر برای یک کورس Agile دور هم جمع نماییم.
  • تعداد خانم های شرکت کننده این دوره نسبت به دوره قبل یک نفر افزایش یافته بود (خانم هایی از جنس اجایل ) که جای خوشحالی دارد و با این احتساب اگر در 28 کورس بعدی تمام شرکت کنندگان خانم خواهند بود (:
  • استقبال دوستان غیر – تهرانی در این دوره بسیار خوب بود. دوستانی از شهرهای مشهد ، اصفهان ، تبریز در این دوره حضور داشتند که این نشانه خوبی برای گسترش تفک اجایل در سرتاسر ایران می باشد.
  • آها های زیادی در طول دوره ایجاد شد که توسط تگ #irscrum توییت شدند .
  • عکس های دوره در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده که دیدن آنها خالی از لطف نیست .
  • امتحان ارزیابی این دوره سخت تر از کورس قبلی می باشد ، پس دوستان حتما مطالعه داشته باشند .

بسیار خوشحالم که توانستیم دوره خوبی را در کنار دوستان گرامی برگزار کنیم و اگر کمی و کاستی وجود داشت آن را بر ما ببخشند و امیدوارم در دوره های بعدی بهتر در خدمتشان باشیم (:

IMAG0209

DSC00048
DSC00069
DSC00080

DSC0000600

IMAG0201

یاشیاسیز

درباره اسد صفری

اسد صفری – مربی تحول چابک سازمان و تیم های نرم افزاری. مدارک حرفه ای: CSP - CSM - PSM - PSPO - CDA - Management 3.0 برخی تجربیات: رئیس دفتر تحول چابک شرکت داده ورزی سداد(بیشتر از ده تیم نرم افزاری) - مربی چابک شرکت رامند (تیم های موبایل و گیم سازی) - مدیر تولید نرم افزار SimplyDesk برای شرکت فرانسوی PCI - مربی مشاور شرکت های:خدمات انفورماتیک، ارکید فارمد، فراداده، الفبا برخی از سوابق مشاوره کوتاه مدت و تدریس : علی بابا، فناپ، تجارت الکترونیک پارسیان، بیمه سامان، مهندسین مشاور تجارت (بانک تجارت)، بیمه ایران، پارس آنلاین، شرکت رهنما، ورانگر، انتشارات پزشکی کوثر، فولا آلیاژی یزد، پارک علم فناوری کردستان و ... . عضو انجمن های بین المللی Agile Alliance - Scrum Alliance

2 دیدگاه در “و چه اجایل خوشبختیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.