چابک سازی

یکی از خدمات من برای شرکت ها و تیم های نرم افزاری ، خدمات آموزش و مربیگری برای چابک سازی است.

برخی از مشتریان

 

 کار ما چیست؟

کمک به تیم ها و شرکت های نرم افزاری برای بهبود و توسعه محصولات با ارزش.

چگونه اینکار را می کنیم؟

ماشه تغییر، تفکر چابک شدن است. این ماشه را فراهم می کنیم تا با کشیدن آن فرآیند بهبود آغاز شود و در ادامه کمک می کنیم این تغییر با موفقیت به سرمنزل برسد.

 مشتری این تغییر چه کسانی هستند؟

  • تیم هایی که دیگر نمی خواهند در کار تیمی نا اطمینانی، عدم شفافیت، فرهنگ مقصر یابی، عدم تعهد پذیری باشد.
  • تیم هایی که می خواهند فرهنگ جدید کار تیمی را در ایران تجربه کنند.
  • تیم هایی که می خواهند اعضای شاد و خلاقی داشته باشند تا بتوانند با ارائه خدمات و محصولات ارزشمند مشتری ها خود را راضی نگه دارند.
  • شرکت هایی که از تاخیر در ارائه محصول خسته شده اند.
  • شرکت هایی که کیفیت محصولات فعلی آزارشان می دهد.
  • مدیرانی که بدنبال شیوه عملی برای بالا بردن بهره وری نفرات هستند.
  • فرآیندهایی که دیگر پاسخگوی تغییرات نیستند.
  • توسعه دهندگانی که می خواهند کدهایشان تمیز باشد و معماری هایشان قابل گسترش.
  • محصولاتی که می خواهند کارکننده و با ارزش باشند.

یک تغییر چگونه عملی می شود؟

  • آگاهی از نیاز به تغییر.
  • میل و انگیزش برای همراهی در تغییر.
  • دانش لازم برای تغییر (چگونه باید تغییر کنم و تغییر چگونه خواهد بود؟)
  • اجرای تغییر .
  • چسبیدن به تغییر و جایدهی آن در فرهنگ کنونی.

فرآیند تغییر یک شرکت کوچک تا متوسط چگونه انجام می شود؟

۱٫       آنها نخست با ما تماس می گیرند و تمایل خود را به تغییر و تحول اعلام می کنند.
۲٫       ما دلیل تغییر را جویا می شویم و دنبال مشکلات فعلی می گردیم. (آگاهی از نیاز به تغییر)
۳٫       پس از اینکه مشکلات فعلی یافته شد، برنامه تغییری برای بهبود تدوین می شود.
۴٫       این برنامه همراه با یک دوره آموزشی ۲-۳ روز اولیه می باشد. (آگاهی از نیاز به تغییر- ایجاد میل به همراهی در تغییر – دانش برای تغییر)
۵٫       پس از آموزش های اولیه تیم ها شروع به عملی کردن تغییر در دنیای واقعی می کنند. (اجرای تغییر)
۶٫       تیم و نفرات در بازه های زمانی خاص برای بازنگری در تغییرات به وجود آمده و آتی بازنگری انجام میدهند (چسبیدن به تغییر)

ماشه تغییر چگونه برای مشتری ها فراهم خواهد شد؟

  1. دوره های آموزشی عمومی و خصوصی
  2. پکیج های مربیگری

 چگونه یک شرکت می تواند از خدمات ارائه شده استفاده کند؟

خدمات تغیر و بهبود به سه صورت کلی ارائه می شوند :

  • پکیج کامل مربیگری
  • پکیج موقت مربیگیری
  • پکیج دوره آموزشی خصوصی

پکیج کامل مربیگری چیست؟

شامل تمامی موارد آموزشی و تغییر است. این پکیج همراه با دوره های آموزشی لازم است. طول این پکیج چهار هفته می باشد که مربی چهار هفته همراه تیم خواهد بود.

پکیج موقت مربیگری چیست؟

شامل تمامی موارد آموزشی است. این پکیج همراه با دوره های آموزشی لازم است. مربی در زمان های مشخص یا بر اساس درخواست تیم برای بازبینی تیم مراجعه میکند.

 پکیج آموزش خصوصی چیست ؟

این پکیج شامل برگزاری یک دوره آموزشی سه روزه برای آگاهی بخشی و کسب دانش لازم برای شروع تغییر است.

می توانید با آدرس ایمیل Asad.Safari [at] Gmail [Dot] Com تماس حاصل نمایید.